Vücuttaki enfeksiyon geçene kadar ateş yapıyor antibiyotik tedavisi gerekiyor atlatmak için .. 2 hafta hastaneye düzenli sabah akşam giderek serum takılıp sefazol iğne vuruldum .. ki izotonik olarak verilmiyor gebelerde serum onun yerine dekstroz içine ilaç verilip takılıyor ki o da bebeği etkilemiyor .. dr ların önceliği bebek sen olmuyorsun hiç bir zaman bebeği göz önünde bulundurarak ona göre bi dozda ilaç veriliyor .. ateş 🤒 ihmale gelmez