37+2 oldum bugün kontrolüm vardı doktorum 15 gün önce şubatın ilk haftası muhtemelen 1 şubatta alırız demişti.ilk doğumum özeldeydi bunu devlette yapacağım bugün gittim izne ayrılıyormuş doktor bana diyor ki 8 inde alırız eğer 8 ine kadar suyun gelir sancın olursa hastanedeki diğer doktora gidersin o alır . 8 inde 40 hafta oluyorum. 2.sezeryan da bu kadar bekletmek doğru mu acaba böyle bi durum yaşayan var mı? Bi sıkıntı olmasını beklemek çok saçma değil mi ne yapacağımı şaşırdım. Bebek bugün 3130 gr ,50 cm olmuş gelişimi gayet iyi dedi