Beyzey53 Hanımlar 35+6 dayım. Aslında Avrasya hastanesinde takipliyim ancak daha sıcakkanlı bir doktorda dogum yapmak beni daha cok rahatlatıcak diye düsünemye basladım. Cünkü yaklaştıkça insan geriliyor. İstanbulı doktor önerisi olanlar yazabilir mi?