gamzecee zaranın kalıpları normal diye biliyorum ama hepsini küçücük alma 2-3 aylık gibi de al. Uzun kollu alma temmuz olduğu için, birkaç kısa kollu al kalanları askılı al canım. Ben h&m den çok alışveriş yapıyorum giyim olarak, kalıpları geniş biraz, herkes tam ayını giydiğini söylüyor ama mesela lcw, defacto falan bir tık daha küçükmüş kalıplar