Merhaba, bir konuda fikir almak istiyorum çok kararsızım çünkü. 7 aylık evliyim ve biz evlendiğimizde ailem çok sorun çıkardı özellikle annem istemedi eşimi. Neyse bir şekilde ikna oldu ama hiçbir şey yapmadılar tüm ceyizimi o dönemde aldığım bursu biriktirmek kendim yaptım yapabildiğim kadarıyla eksikleri evlendikten sonra tamamlamaya çalıştık filan. Düğünümüzde de toplanıp ince bir bilezik taktılar sadece takmış olmak için takıldı yani hepsi çalışıyor iyi de kazanıyor bakıldığında… Şu an hamileyim 2 ay sonra doğum olacak mesela asla ailem tarafimdan bir iğne bile yapilmadi her şeyi yine kendimiz yaptık yapmalarını bıraktım bir kere bile nasilsin diye soran olmadi ben aramasam kimse aramaz sormaz evime zaten gelmediler ben dayanamayıp gidiyorum yine böyle yaani..Sorum şu 1 ay sonra abimin düğünü olacak ben taki takmali mıyım gecen eşimle konuşurken bir şeyler takarız dediğimde çok sinirlendi haliyle ben takmam dedi bize ne yaptılar ki benden bekliyorlar vs dedi ki sonuna kadar haklı bu konuda, öyle olunca bir şey diyemedim netice de ben çalışmıyorum eşim alacak ya da takacak ne olursa artk sizce ne yapmalıyım ?