Mihribancglr Anneyimm1 Anneyimm1 hayırlı olsun canım gebesin 😍🥰 maşallah bende 8 le öğrenmiştim 5 ve üzeri gebesiniz demek oluyor Zaten iki gün sonra tekrar kan ver düzenli artışı görürüz inşallah 🙏♥️
Gamzeucan Anneyimm1 merheba bende 5 ke ögrendim 11 odlu 27 oldu pazartesi twkrar vercem insallh yükselmiştir insallah senşnde yükselir
Afifeelif Anneyimm1 ah şimdi gördüm.. çok çok ama çok yeni meleğin.. tutunmaya çalışıyor annesi, umarım sağlıkla ilerler 🤲❣️❣️
CansuDRY Mucizebeklerkennn Anlatamadım bunu. Hemen hamilesin diye tebrik ediyorlar. Başındaki küçüktür işaretinden anlamıyorlar. Umutlandırıp duruyorlar.🤦🏻♀️
Linammm01 Anneyimm1 Anneyimm1 ama bu < küçüktür işareti var başta o yüzden 5 ten küçük yani gebelik yok bence