trakyalikizce Kızlaar merhaba. Bat 31 ocak, ancak birkaç gündür sağ tarafımda sancılar oluyor, belim çok ağrıyor adet olacakmışım gibi, sürekli uyuyorum bunlar gibi şeyler var. Erken gebelik testi yapmak istiyorum sizce ne zaman yapmalıyım?🥲🥲
Deletedmom_29 trakyalikizce Çok erken bence adet bir kaç gün geçsin varsa bile belki çıkmaz üzülme sonra umarım hamilesinizdir 🙏🤍🤍
Htc_31 trakyalikizce benim reglime 4 gün vardı normal test yaptım hemen pozitif çıkmıştı hayırlısı olsun canım
Irmm2816 trakyalikizce bende adet geçtikten sonra yapmanızı tavsiye ederim öncesi yaptım hep negatif o yüzden üzüntü oluyor 🙂
Htc_31 trakyalikizce ilk gebeliğimde canım 2 yaşında kızım var bu ay deneme yaptık Şubat 3 bekliyorum bakalım bende