Nilbhr
12. Haftamdayım kusmalarım ve mide bulantılarım artık her öğünde olmaya başladı ve boğaz yanmasıda cabası. Gaviskonun şurubunu verdi doktorum ama etki etmiyor. Sizler neler yaptınız hamişler
Ebrucukm
Abur cubur tetikliyor hafif tatlı şeyler biraz rahatlatıyor ama bunu doktor demedi ben kendimde keşfettim siz de deneyebilirsiniz
Gezginmuallime
Baharatlı şeyler asla yeme .gaviskonu kullan her yandığında soğuk süt iç bunlar canım ben de çok çektim daha sonraki dönemlerde Bununla ilgili ilaç verebiliyor ama şu an rennie ya da gaviskon
oykuannesi
Canm Rennie duo die surup verdi doktorum banada faydasını gördm hala içiyorum yanmayı geciriyo bi sor istersen☺️