mrvcl9 Kızlar 37 haftalığım perşembe sezeryana alacak doktor fakat dün geceden beri şiddetli bi bacak ağrısı kol ağrısı var eklem ağrıları yani bu doğum belirtisi olabilir mi uyutmadı beni gece😣😣