Arkadaşlar selamm,
29+6 hamileyim ailemle yaşıyorum.
Annem pozitif çıktı hepimiz karantinaya alındık.Bende çok şükür her hangi bir belirtisi yok ama aynı evde bulaşadabilir.Tedbjr amaçlı neler yiyebilirim bünyem güçlensin diye meyve falan yiyemiyorum gebelik sekerim çok yüksek ayın 4 üne dahiliyeye randevum var napabilirim sizce? 🤔😐