dentin 7+6 haftalık gebeyim karın bölgemde çok fena bir ağrı var sanki içeriden aşağıya doğru bir yayılımı var. Böyle olan var mı? Nasıl geçer lütfen yardım edin çok korkuyorum sadece bir kere üst rafa uzandım ondan sonra şiddetlendi
Kelebekk-0307 dentin ufak tefek ağrılar, dinlenince gecen ağrılar normal evet ama geçmeyen siddetlenen ağrılar değil bence doktora gidin ihmal edilmeye gelmez ilk dönemler hem içinizde daha rahat olur.
Mimik Adet olacakmis gibi agrilar normaldir… Dinlenince hafifler genelde… Ust rafa uzandigin icin oodugunu sanmiyorum…