Arkadaşlar bir konuda tedirgin oldum. 19+5 günlük gebeyim. Dün markette bacaklarımı kırmadan birden yere eğildim. O sırada karnımda ağrı oldu. Yaklaşık bir haftayı geçikte bebeğimi hissediyordum yani güçlü şekilde hareketleri oluyordu. Ama dünden beri öyle hareket hissetmedim. İlk gebelik olunca bu tarz şeylerde çok tedirgin oluyorum. Böyle hareketler zarar verir mi?