Merhaba kızlar, 15.haftamdayım. 11.haftamda mide bulantılarım kesilmişti. Doktorum vitamin vs verince yine kusmalarım yanında da ishal ile geri döndü. Sanki hiç halim yok karnım aç ama yediğimden bir şey anlamıyorum. Ağzımda bi şekerli tat var. Yaşam kalitemi çok düşürdü. Böyle bir durum yaşayan var mı? Nasıl düzelicez 😅