OzlemK34 Kızlar bugün detaylı ultrasona girdim sağ şah damarı başka yerden dolanıyor dedi doktor ve amniyon sıvısı alınması lazım dedi daha önce böyle bişey yaşayan o sıvıyı aldıran oldu mu?
1buseee OzlemK34 ben aldırdım 14 ünde ultrasonda bebeğe bakarak onun yakınında olmayan yerden sıvı alarak yapılıyor işlem. İğne batarken acı oluyor sadece. Sonrasında 1 hafta ağır kaldırma çok ayakta kalmaman gerekiyor. Korkulacak bi işlem değil.
Boncukummm 3 gün önce aldırdım. Çok korkmuştum ama korkulacak Birşey yokmuş kan alınır gibi bir acıydı.
OzlemK34 Acıması önemli değil bir çok yerde bu sıvının alınmaması ile ilgili seyler okudum insanlardan ama doktorlar sıkıntı yok alınabilir diyor binde bir ihtimal bebek kaybedilebilir diyor bu kafamı karıştırıyor
Boncukummm OzlemK34 OzlemK34 bence birşeyler okuyup kafanızı karıştırmayın. İnternette herşey abartılarak yazıyor. 1000de 1 ihtimal düşük ihtimali.tabi tercih sizin ama ben bir sorun yaşamdım. Karaciğerde leke gözüküyor onun için aldırdım.