Glmsr Kızlar arife günü 37.hafta çalışamaz raporu almam gerekiyor ama.doktorum izinde sakarya kadın doğum hastanesine gitsem muayene olabilir miyim doktor olur mu sizce daha önce hiç devlet hastanesine gitmedim o yüzden soruyorm ya da karasu da doktor bulunur mu fikriniz varsa lütfen yazar mısınız