Kızlar geçen aylarda kızımı kreşe kayıt ettirdim sadece kimlik fotokopisi ile e okula kayıt yaptılar hemen kreş ücretini müdürün hesabına havale ettim fakat 2 saat sonra vazgeçtik kaydını sildirdik. Kırtasiye masrafını geri havale ettiler fakat aylık ücretini hala bekliyorum 1 ayı geçti param yok diye geçiştiriyor kadın ne yapabilirim