Acrbaby Doğum fiyatlarına zam gelmiş malesef .. akademide 4100 dediler süsleme ve çekimi düşünce indirimle 3000 tl ye zor düştüler 🤷♀️
Mavissibel Acrbaby kuzenimin eside 3800du 3000 e yapti gecen ay 😳 susleme yapmiyorki onlar kapi susu var sadece bldigim kadariyla organizede mi yapiyolarmis
Acrbaby Mavissibel aynen susleme dediği bi kapı süsü bi tül o kadar , ben istemedim kendim ysptım hediyelikleri falan🎀🛍
Mavissibel Acrbaby bende hediyeliklerimi kendim yaptimda kapi susunun cok bisy dusecegini sanmiyorum ya onuda yapsinlar 😀
Elifff_atc Dbdilara bende çok yeni hamileyim 5 haftalık doktor arıyorum nasıl fiyatları özel sağlık sigortam da var ama
SerkanSinemne Melekannesi001 allah bagıslasın canım sag salim kucaklarımıza alalım evlatlarımızı da baska bırsey ıstemıyorum
Mavissibel Elifff_atc ozel saglik sigortan varsa akademi hastanesi nuri beyi onerebilirim bende saglik sigortam vardi ondann yararlandim cok sanslisin yani eger varsa hamilelikte gercekten velinimet 😳