Kızlar kan test vermiştim negatif cik âdetlerim düzenli normalde niye böyle oldu ki 13 gün geciktim ve hiç belirtim yok ondan önce kasik ağrım vardı göğüs uçlarında baya bir sızı vardı ve migde yanması ama yine de negatif çıktı adet belirtisi yok hiç