Kedim geldiği zaman üst solunum yolu enfeksiyonu vardı 2 şer gün arayla 3 doz antibiyotik ve c vitamini iğnesi yaptırdık. Gözüne de damlaa kullandık. Ortalama 3 haftadır yine göz akıntısı, yapışması, hapşırık (bazen mukuslu) ara ara oluyor. Gözüne damla kullanıyorum o şekilde olunca. İştahı iyi. Dün temizlik sonrası gözleri kendiliğinden sulandı ağlamış gibi gece de burnu tıkandı hapşırıp duruyor ağzından nefes alıyor ara ara.
Alerjik olma ihtimali var mı yoksa enfeksiyonu veya nezlesi mi yenileyip duruyor ?