Hanımlar merhaba 2 buçuk aylık kızım var hiç bir sorunumuz olmadı doğduğundan beri şükür.. üç dört gündür bezinde kırmızı leke görüyorum idrar yaptığı tarafta çok kısa süre kabızlık çekti ama çabuk toparlamıştı . Henüz doktora gitmedik havalar çok soğuk olduğu için idrarını evde idrar poşetine koyacağım. Bilgisi olan yada yaşayan var mı