portakalcicegii Günde kaç defa alıyorsunuz. Dünden beri kahve lekelenmem oluyor. Doktorum ısrarla 1 adet al, bekleyecegiz, kırmızıya dönerse bana haber ver diyor
gizzzy35 portakalcicegii Benim kanama yaşadığım dönemde doktorum sabah akşam ağızdan gece de 1 tane fitil olarak vermişti
portakalcicegii gizzzy35 dün akşam kullandım lekelenmem yoğunlaştı. Sabah konuştum 1 tane akşam al diyor. Araştırdım çoğunluk 2-3 kullanıyor. Birde ağızdan alıyorum aşırı halsizlik baş dönmesi uyku yapıyor. Vajinadan aldırmıyor 🤷♀️
Deletedmom_33 portakalcicegii Doktor ne dediyse öyle kullanın. Ben ilkinde günde 1 fitil idi. İkinci de sabah akşam yaptı doktor
nsaglr_ benim baya kanamam olmustu günde üç kez alıyodum fitil olarak 15 gün içindede ne kanama ne de kahverengi lekem oldu sonra da bıraktım kokusundan ve akıntı yapıyor ondan rahatsız oldugum icin doktora gittim zaten bi kac gün sonrada soyledim bıraktım diye oda aynısını dedi lekelenmen yoksa kullanmanada gerek yok diye
portakalcicegii nsaglr_ benimki fitil olarak kullandırmıyor. Ağızdan alcaksın diyor. Yan etkisini çok fazla hissediyorum böyle
Safakakcy Merhaba. Ben de kullandım. Fitil olarak almamı söyledi doktor. Çok fazla kasık ve rahim kasılmalarım vardı. Düşük yapmaktan korktum. Önlemek adına verdi. Hem ağrılarını rahatlatır hem bebeğin tutunması kolaylaşır diye. Çok faydasını gördüm. Kontrollerde de kese etrafında kanama görmedi. Normalde lekelenme olur. Korkma. Benim de ilk gebeliğim diye kortum. Çok şükür bir sorun yok şimdilik.
portakalcicegii Safakakcy benim dün ilk kontrolüm vardı. Keseyi gördük, akşam eve gelince pembe, sonra kahverengiye döndü. Sadece 1 adet kullandırması garibime geliyor. Çünkü azalmadı yogunlastı
Karadenizli_ portakalcicegii benimde lekelenmem oldu 4. haftada. 200 mg prosesten verdi hap olanından sabah öğle akşam olarak içtim.
portakalcicegii Karadenizli_ ayy benim lekelenmem yoğunlaştı bayağı. Ayağa kalktığım anda oluyor. Ama 1 adet diyor ısrarla.
nsaglr_ portakalcicegii evet sürekli uykun geliyo ben on bes gun kullandım oyle yattım pis koku salgılıyor bana da kalkmayacaksın dedi de kalkacak dermanı olmuyo insanın zaten bas agrısı yapıyo
A-y-s-e-g-u-l portakalcicegii ben tüp bebek ile hamile kaldım günde 4 tane fitil olarak alıyorum.sabah öğle akşam yatarken.
portakalcicegii nsaglr_ bende akşam aldım. Biraz önce yine aldım yarın tekrar alırım diye düşündüm ama mahvetti
Semali1 Normalde fitil olarak alındığında daha etkili oluyor ve yan etkisi olmuyor diye doktorum banada fitil olarak aldırıyor. Canım bende günde 2 defa sabah akşam olacak şekilde kullanıyorum