bebisinannesi33 evet doktora mesaj attım hemen gel dedi öyle gittim, sancılarım zaten oluyordu yalancı sancılar diye çok umursamadım ama nişan da gelince artık sancılar düzenli hale gelmesin diye ilaç başladık ilaş içmediğimde çok sancım oluyor içince sızı gibi düzensiz ama hala