14.haftada 2li test yaptırdım hiç beklemiyordum doktorum aradı riskli çıktı yüz yüze konuşalım dedi diğer gün gittim 151 de 1 ihtimal ama olması gereken değerin çok üstünde dedi sıvı alma yı yada 4milyarlık testi önerdi yaptır dedi ağlamaktan helak oldum testi yaptıracaktım annemgil babamgşl niye yaptıracaksın birşey çıksa aldıracakmısın diyip karşı çıktılar kızdılar korkumdan testi yaptıramadım hiçbrşley yaptırmadan devam ettirdim hamileliğimi muayene ücretleri çok yüksek olan çok bilindik bir doktor var ona gittim niye geldin bir sorun mu var dedi baktı inceledi bu çocukta ultrasonda sorun görünmüyor burun kemiği var ense normal ama test sonucunu hiçe sayamam bazen test sonucu çok iyi oluyor çocuklar doğuyor hasta bilemeyiz bunu dedi ama gördüğüm birşey yok dedi oda test yaptır kesin sonuç için dedi tabi yaptıramadım babamlardan korkumdan testi yaptırsam hasta çıksa aldırtmazlardı o an ki psikolojiyle insan napacağını bilemiyor o yüzden kınamayın lütfen gebeliğim devam ettirdim dualar ettim hep 39+4te sezeryana alındım bebek zayıftı doktor fazla bekletti o yüzden doğumhanede doktor bebeği çıkardı ağlama sesini duydum sesim titreyerek birşey varmı dedim risk demiştiniz dedim doktor hayır birşey yok dedi nasıl rahatladım o an Allah’ıma şükürler olsun ki şuan kızım 36günlük şükürler olsun sağlıklı diyeceğim o ki ikinciye hamile kalsam asla test yaptırmam asla hamileliğim boyunca kafamda bu soruyla yaşadım çok zor allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin