seymayy-dmr ben 38+de pozitif olduğumu öğrendim. Dün öğrendim hastahaneye yatış işlemleri için istemişlerdi test pozitif çıktı🤷♀️ Yarın doğumum olacaktı normalde sezeryan. 1 hafta daha erteledi doktor napacamı bilmiyorum bebeğin hareketlerini takip ediyorum sürekli 🤷♀️