Selam kızlar. Yarın adet olmam lazım düzenli bir döngüm var. Hamile kalmak istiyordum. Ama adet sancısı gibi agrılarım var sanırım adet olacağım. Bundan bir hafta önce daha önce hiç yaşamadığım kasık batmaları yaşadım. Sanki bi an bıçak sokuluyor gibi oldu geçti. Defalarca. Şuan yine adet sancısı agrım var. Sizde de böyle oldu mu adet sancısı çekip hamile olduğunuzu öğrendiniz mi?