Ipekgulll Kızlar benim iş yerimdekiler doğum parası gibi bi ücretten bahsettiler rapor alacağım zamanları kapsayacakmış araştırdım fakat çok anlayamadım 28. Haftamdayım bilen biri beni aydınlatabilir mi acaba ?
Derininannesi_ Ipekgulll hastaneden verdikleri doğum belgesini iş yerine gönder canım muhasebeciler ilgileniyor sonra ptt ye senin adına devlet ödeme yapıyor 2 taksitte
Elfvli Ipekgulll 32. Haftaya geldiğiniz zaman yasal.olarak devlet dize analık iznine ayrılma hakkı veriyor. Doğumdan önce 8 doğumdan sonra 8 hafta olmak üzere izinliyiz. Bu raporlara istinaden çalışmadığımiz dönemlere ait rapor parası alıyoruz.
dakpinar- Ipekgulll kuzum 32. Haftada doğum iznine ayrılacaksın ya ve maaşını almayacaksın doğumdan sonra doğum parası adı altında maaşını almış olacaksın kzum, yani ben böyle bılıyorm yine de en iyi bilenler yazarlar zaten 🥰
B-Y94 Ipekgulll kusum ben öğrendim sgkdan. 32 haftada muayne oluyorsun doktor da söyleyecek şu haftada izine çıkacaksın 32 ile 37 hafta arası. İş yerine raporu veriyorsn iş yeri sgkya bildiriyor sgk da doğumdan sorna üvretin yarısını veriyor yarıaı da iş başında. Toplam 16 hafta iznili oluyorsn kuzum haberin olsun
Elfvli gulsonmez27 evet devlet memurlarının da hakkı var. Hatta sgk li işçiye göre sizin haklarınız cok daha geniş.
lunam gulsonmez27 devlet memurlarında uygulama böyle değil ama bizde maaş yatmaya devam ediyor, rapor parası alınmıyor. Sadece 300 tl gibi bir doğum parası yatıyor.
gulsonmez27 lunam ben de onu yazmaya çalışıyordum araya reklam girdi.Yazacağımı da yazamadım 2 kelimelik cümle kalmış kusura bakmayın 🥲gönder demediğim halde yarım yamalak gönderi atmışım yanlışlıkla
lunam gulsonmez27 asıl siz kusura bakmayın, ben soru gibi anladım yazdığınızı o yüzden cevap verdim 😊