Sheisagirl oğlum 5 aylıklen 5 haftalık hamileydim çok şükür isteyerek oldu ben yurtdışında yaşadığım için burda kimsem yok oğlum doğduğunda 2 haftalıkken annem dönmek zorunda kaldı vizeden dolayı herşeyi eşimle yaptık banyosuna kadar şimdi 9 aylık oğlum şuan bile herşeyine çok karışır geceleri benden daha çok uyanıyo üstünü ört diye dürtüklüyo beni artık çıldırıyrm bazen çok karışmasından ikincide olursa yandık ben daha bazen ilgilenmiyo diye kızıyrm ama abartıyormuşum galiba sonuçta o çocuk nasıl birlikte yapıldıysa birliktede bakılmalı ama tabi bizimde kavgalarımız çok oluyo bazen çocuk için