Zeynep3449 hiç yoktu desem yeridir. Ben beklemiyodum inanın, 1,6 aylık evliyiim ne yaptıysam olmadı. Bırakmışttım yani doktor vurul dedi vuruldum peşine düşmedim hiç. İğnenin 17. Günğ doktor yazdı bana artık kan vermeniz lazım diye. Gittim verdim ama hiç kafamda var yada yok yoktu vermiş olmak için verdim. Sonra bi baktım beta 235 şaka mı dedim ilk önce 😍🙈😂