Sonunda 38. Haftaya geldik. Son 14 gün 😋 artık her an bebişi bekleyebiliriz. Ama ne bir sancı kasılma nişan su gelmesi hiç bir belirti yok . 🥲Son güne kadar beklemem gerekecek sanırım. Sizler kaçıncı haftadasınız belirtiler şikayetleriniz var mı? Ben bu aralar full temizlik pilates squat modundayım 😂😂