Rusnam Hepsi normaldi çok şükür. Sebepsiz infertilite tanısı aldım, aşırı kafaya takıyordum düzenli olarak deniyorduk artık amaç sadece bebek olmuştu daha sonra kesin bende bir sorun var diye kafaya taktım rahim filmi çekildim ve o da temiz çıkınca tamam dedim artık sorun yok, o ay yumurtam 21 mm di sanırım tam hatırlamıyorum çatlatma iğnesi vuruldum ama negatif sonuç aldım zaten bu ayda olmazsa 2-3 ay ara verir aşılamaya geçeriz diye konuşmuştuk yumurtlama vs hiçbir şey takip etmedim tesadüfen reglime 1 hafta kala hamile olduğumu öğrendim çok şükür. Sende bir sorun çıktı mı? Hsg sonrası 3-6 ay hamile kalma şansı yüksek oluyor, doktorumda öyle söylemişti.🥰