Sabah açlık 99 çıktı menemen yaptım 1 tane yumurta kırdım 2 dilim çavdar ekmeği şekerim 158 çıktı aç kalmam gerekiyor sanırım düşmesi için anlamadım yaaa akşam da 3 tane mantar yedim 2 dilim ekmek gene yüksek çıktı doktora gittim dahiliyeye bugün yoktu salı günü gidecem mecbur ne yapacağım şaşırdım sizde gebelik şekeri çıkınca aynı normal doktorunuz mu takip ediyor dahiliyle birlikte yoksa başka doktora mi gonderiyor