SemanurAs Arkadaşlar gebelik var. Bugün 2.dozu oldum iki doz arası 24 olmuş oldu. Benim gibi 20 günü geçip ikinci dozu hemen olan var mı acaba
Esmaonur SemanurAs en az üç hafta olması lazım demişti doktorum sizinkide bir aya yaklaşmış bi sorun olmaz bence