Deletedmom455465 ben sanırım doğunca o annelik hissiyatına ereceğim. 31+3 oldum evet çok güzel bir his, tekmelerini hissetmek vs. Cok güzel ama karakter özelliğim de olabilir bu durum duygularımı aşırı uçlarda yaşayabilen bir insan değilim. Mesela bazı anneleri görüyorum ultrason fotoğraflarına bakıyorlar sürekli, elleri karnında muhabbet ediyorlar çocuklarıyla. Saygı duyuyorum ama ben o kafa yapısında biri olamıyorum. Kendimi kötü hissettiğim zamanlar oldu ama sonra kendi kendime bu da senin yapın, senin karakterin kendini kimseyle kıyaslama diye telkinlerde bulundum. Kızkardeşim de hamile mesela sürekli fotoğraf çekilir, en güzel hediyem vs. İnstagramda paylaşımlar yapar. Benim öyle şeyler hiç içimden gelmiyor. Belki doğunca durum farklılaşır bilemiyorum. Sanırım zorlu geçen hamileliğimin de etkisi var ilk beş ay sürekli kustum, sonra o bitti tiroid sıkıntısı başladı, o daha bitmeden bel bacak ağrısından yürüyemez hale geldim. Kendi canımın derdine düşmekten hamileliğin keyifli yanlarını hiç yaşayamadım. Umarım doğumdan sonra her şey cok güzel olur tüm bu çileli günler unutulur ❣️🙏🏼