Sedaceylan Dün tıp merkezinde ayrıntılı ultrason randevum vardı bugün de devlet hastanesinde.. tıp merkezindeki hiç içime sinmedi 4-5 dk baktı kalp atışlarını dinletti. Elini ayağını gösterdi. Ayrıntılı ultrason bu mudur? Ben araştırdığımda daha farklı şeyler okumuştum daha deyatlı yani. Devlet hastanesindeki randevuma da gitmrk istiyorum da onlar da aynı şeyi mi yapacak diye düşünmüyor değilim. . normalde olsa nolcak bi gidim derim de virüsten dolayı hastaneler tıka basa dolu korkuyorum 😬
Zey1- Sedaceylan devlet hastanesinde 30 dk sürüyor . Mide karaciğer akciğer vs hepsine bakılıyor . Hatta ben baktirttirtim. Bebeğimin sağ böbreği farklı yerdeymiş . Siz de muhakkak ayrıntılı ultrasona baktırın 3-4 dk lik işlem degil
Tlin8321 Sedaceylan ben haftaya gidicem ama bildiğim kadarıyla detaylı olduğu için daha uzun süre olması gerekiyor. 4 5 dk normal muayene gibi sürmüş biraz.
Sedaceylan Zey1- evet benim araştırmalarıma göre de öyle bebeğin iç organlarına bakılır vs diye. Gidicem mutlaka teşekkür ederim ❤️
Tlin8321 Sedaceylan öyle bişey olduğunda söyle neden bu kadar kısa sürdü diye, tıp merkezine para verdin sonuçta dimi vermesen bile senin hakkın olan bişey bu kestirip atamazlar.
Sedaceylan betulyc Vay be :) valla bende şaşırdım en az 25-30 dk bakar dedim çünkü benden sonrakiyle aramızda 20dk vardı . Neyse Allah’tan öbürü var bir de devlete gideceğim . Özeller çok pahalı diye duydum 1000₺ gibi bir rakaamdı
Sedaceylan Tlin8321 Seni aricaz dediler 16 gün sonra aradılar. Zaten burdan belli çok da bi 💩 a yaramadıkları. Hayır ücretsizdi bende nasılsa devlette de randevum var diye diretmedim. İçerde asistanla lak lak başka doktoru çekiştirmeler falan. Ama diğer doktorları çok kaliteli insanlar. Bunu ilk kez gördüm onun kendi karakteri demek ki . Yoksa sürekli oraya gidiyorm doktorum on numara kontrol ediyor:)
Yenianneadayi2208 Sedaceylan ayrıntılı ultrason 4 5 dk sürmez tabiki de . Benim 25 dk kadar sürmüştü. Tüm organlarına , damarlarına , organlarla damar bağlantısına , kan akışına, el ayak parmaklarına, popo deliğine… daha sayamadığım bir çok şeye baktı doktor
Yenianneadayi2208 Sedaceylan ben ilk gebeliğimde devlete gitmiştim.Her hastane ve hekim bir değildir ama bana devlette 5 6 dk bakmışlardı sadece 😔 o yüzden bu gebeliğimde çok araştırdım ve iyi bir perinatolog ta yaptırdım detaylıyı..
Sedaceylan Yenianneadayi2208 yaa bakalım bu da öyle kısa sürerse bende bir kez de özele giderim napiyim💁 çocuktan önemli değil ya
Tlin8321 Sedaceylan inşallah gideceğin hastane gerçekten detaylı bakar ama haftanı geçirmemeye de dikkat et
Sedaceylan Peki şuraya da yaziyim belki gören olur Antalya kepez devlet hastanesinde ayrıntılı ultrasona giren var mı 🤣 böyle daha net bir sonuç alırım saat 13.30da randevum belki bir iki kişi görür
SemanurAs Sedaceylan ben de 3 yıl önce devlet hastanesinde yaptırdım başka seçeneğimiz yoktu doğudayız. Sadece 3 dakika sürdü. Öyle ki kızımda böbrek genişliği vardı kendi doktorum fark etti. Şimdi özelde yaptıracağım kısmetse. Parmaklarına kadar sayıyorlar.
Sedaceylan SemanurAs ay allah korusun tüm bebekleri. İnsan gibi baksa ölür sanki onda da aynı cihaz..