Busra_8 Ryry ah cnm adı özel doktora gidiyorum numarasını istedim vermiyor hastaneyi aradım bağlayın diye odadaki sekreterimi ne o konuştu kendisi bile almadı telefonu sence numarasını vermesi lazım değilmiydi
Busra_8 Ryry ya biz köyde yaşıyoruz heryer buz yollar kapalı korkuyorum bende doğumum olurda hastaneye yetişemem diye
Ryry Busra_8 Adınıza çok üzüldüm vallahi kesinlikle doktorunuzun sizinle konusması lazımdı bu şekilde olmaz.. Şuana kadar herhangi bir ağrı sancı yok galiba
Busra_8 Ryry adet sancısı gibi bir ağrı var ama çoğalmıyo hakkımızda hayırlısı olsun inşallah ne diyeyimki
Busra_8 Ryry hala çok şükür bişey yok hafif sancı dışında inşallah olmazda çünkü kar tekrar başladı artık baya bir açılmaz yollar rabbim hayırlısını versin ne diyeyim