hgcucuk Merhabalar 36 haftalık gebeyim bugün hep bebek kasigimda yarım saattir daha çok canım acimaya başladı tuvalete oturamiyorum acıdan normal mi acaba.
Kadirvemalik Kafası baskı yapıyordur canım. Doğum sancısı düzenli hareket edince geçmeyen bişey ve giderek artar