esra123- doktorumun kendi muayenehanesi var, dolayısıyla bir hastane kurallarına bağlı değil. Normal doğumu destekleyen bir doktor. 42 küsürlerde ssvd yaptırdığını da biliyorum. Bebeğimin suyu, kan akışları, plesentası iyi, bebeğin nstde kalp atışları iyi, streste değil. Suyu azalmadı, plesenta yaşlanmadı. Bazı bebekler bekler diyor. 37-42 arası normal kabul ediliyor zaten. Benim bekleme sebebim doktorumun herşeyin iyi olduğunu, böyle olan gebelerinin olduğunu ve normal doğuma engel hiç bişeyin olmadığını söylemesi, cesaret vermesi. Sizin durumunuza göre karar verilmesi lazım. Ama benim de arkadaşlarımdan doktoruna göre özelde ya da devlette 40 ya da 41 dolduğu gibi herhangi bi olumsuz bişey görmeden de suni sancıyla ya da sezeryanla doğum yapan çok oldu.