dugmeannesi Aysun97 ben kullanıyorum kuzum 4. Ayimdan beri 8 ayligiz şuan hala kullanıyorum doktorum devam et dediği için . Doktorunuz bırakma dediyse devam edin 🙏❤sagliklica alın inşallah kucağınıza ❤
dugmeannesi Aysun97 gyno nun ilk yazdığı benim midemi çok rahatsız ediyordu doktora söyledim midemi çok kötü yapıyor diye yine gyno nun pembe tabletli olanını yazdı sizdede midede sknti yapıyorsa pembe tabletli olan iyi geliyor 🙏
annembabam Aysun97 ben de ikisini de gebelik başlangıcından Beri kullandım . Hekim doğumdan sonra da devam edin demişti bana . Kesmedik . 🌺
Kumpr Aysun97 evet ikisi de mideme hiç iyi gelmiyor bende bi gün decavit bi gün gynoferon içiyorum yine de berbat geçiyor 🤦🏻♀️
Aysun97 dugmeannesi Dün sağlık ocağına gittim oradaki doktor kan ilaçlarına devam et dedi bende bunları kullanıyordum acaba bunlara mı devam edeyim