CanimBebegim02 Mucizemannesi21 hakkınızda hayırlısı olsun inşallah bende normal istiyorum ama şartlar neyi gösterir bilmiyoruz tabi sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah
Seyma_88 Son 34 ama artık bir an önce gelsin istiyorum çünkü çok zorlanıyorum ağarlaştım iyice gece uykularım yok mide yanmalarım çok fazla birde iki çocuk da olunca ekstra yorgunluk oluyor 🥴
CanimBebegim02 Seyma_88 benim ilk hamilelik evet mide yanması ve gün içinde yorgunluk oluyor sizin tabiki daha yorucudur Allah yardımcımız olsun sağ salim kucağımıza alırız inşallah🙏🙏
Ada_kacira CanimBebegim02 ay hadi hayırlısıyla rabbim sağlıkla kucaklamayı nasip etsin ben kızımda sezaryen olmuştum kordon dolanmasından 2. Gebeliğim yoksa bende normal olmasını çok istiyodum