momzilla Kızlar 35+2 haftalık gebeyim. Vücudumun her yeri ödem. Ellerim bile o kadar şiş ki yumru yaparken canım acıyor, yürürken oturup kalkarken de canım acıyor hiç iyi değilim 😪😪😪
Eslem_1 momzilla gebelik sürecinde suyu bol içiyor muydunuz? Ben günde 3 litre içiyorum yine de bende de var gibi daha 4. Ayımdayım 😨
Carriebradshow momzilla 23 haftalık hamileyim. 3 haftadır inanılmaz ödem var ellerimde ve ayaklarımda. Geceleri ağrısından yatamıyorum. Karpal tünel sendromuymuş sanırım. Bende çok erken başladı ödemler. Doğuma kadar nasıl olacak bilmiyorum geceleri çok zor geçiyor ellerim o kadar şişiyorki parmaklarım hiç bükülmüyor.
miranbeyinmothersi momzilla 34+4 ödemim oluşmadı sana sadece tavsiyede bulanabilirim. Bol su içip idrarla at ve tuzu olabildiğince az tüket canım. Çokta kilo alma. Ben 5 kilo aldım tuzu az tüketiyorum tuzlu şeylerede dikkat et
Tazeannee_alp 35 haftalığım vücudumda illa ki ödem vardır ama benim gözle görülür ellerimde ayaklarımda bişey yok ben çok su içiyorum ama 3 3 buçuk litre ☺️ en baştan beri böyle içiyorum 1 hafta önce ödem hisseder gibi oldum hemen yemekte tuzu azalttım sonra tekrar geçti