Aradık yollar açılmış bahsettiğim baska ilçeye gittim randevulu tum sözde gidiyorum doktor yok diyor lar şok oldum tam 1 saat yol cektım o buzlu yolda. Allah hakkımı bırakmasın lnsallah o ilçede yol ustunde bir sat bekledim Diyarbakır merkez e özele gittim 2 saatte vardım. Neyse ki Allah buyuk tur göründüm doktor a kese yi de gördüm kalp atışı da duydum doktor hiçblr sorun yok dedi suan bunun sevinci ile tekrar ilçeme dönmek uzere yoldayım.