femme_sans_defense Az önce tam da kan vermeye evden çıkıyordum, bi de baktım kırmızı şelaleler akıyor. Garip bu ay 2 gün erken oldum 23 olmam gerekirken. Canım rahmim 2 gün ümit verseydin bari😄🤣 Hayırlısı işte…. Elendim bu yarışmda
Gizmo55 femme_sans_defense ah kıyamam bu bekleyişler yoruyor insanı psikolojik olarak hayırlı zamanda sağlıkla gelsin inşallah 🥰 benimde bat 2 ama test negatif gecikicek mi beklemedeyim🙄
ikimelekannesii22 femme_sans_defense bende elendim diğer arkadaslara başarılar diliyorum😂 1 hafta gecikti kan verdim cıkmadı 🤷🏼♀️
Zeynep_imveAnnesi femme_sans_defense ay bende Bi yarışmaya katıldın zannettim,😂 hayırlısı olsun cnm canını sıkma devam.. 🤗
Zhreee Bende bu ay efendim 😅 adetim 2 gun gecikti ilk defa test yaptım silik ama nasıl sevindim sonda kan testi verdim çıkmadı bsy ertesi gün akşama adet oldum
Cemrreedemirci Böyle günü gününe saati saatine adet takibi sizi uzun vadede çok yıpratır adet 5 6 gün geciktikten sonra yapmanızı öneririm
Gizmo55 Cemrreedemirci gerçekten öyle şüphelendikten sonra sürekli oraya takılıyor insan ben bu ay sürekli test modundayım belirtilerim var diye takıldım kaldım neyse haftasonu regl olmam lazım beklemedeyim 🙄
Gizmo55 femme_sans_defense inşallah canım artık eczanelerde pahalı testler diye internetten aldım stokladım regl gecikmesini bekliyorum yani kafayı bozdum iyice gülüyorum bazen halime 😂
Gizmo55 femme_sans_defense evet çok taktım bu ay yani rüyalarıma kadar girdi🙄 bebek emzirdiğimi gördüm çok etkiledi rüya beni 😔 hamile misin diye soranlar oldu hayır o nerden çıktı dediğimde öyle hissettik diyorlar herşey psikolojimi bozdu açıkcası 🤔
hmyrfnn3 Benim şüphelerim vardı adetimde 1-2 gün gecikmişti bende tabi sevinmiştim. Daha sonra test yaptım yani böyle varla yok arası bir çizgi görüyorum gibi ama yok gibide dedim herhalde serap görüyorum akşamına kanama geldi çok az ertesi günde biraz geldi baya moralim bozulmuştu adet oldum diye 3. Gün birşey yok dedim eşime git al test son bir bakayım belki yerleşme kanamasıdır diye ve sonuç çift çizgi gerçekten yerleşme kanamasıymış. Şu anda 20+5 im Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. 😊😊
hmyrfnn3 femme_sans_defense Allah razı olsun canım sanada en kısa sürede hayırlısıyla nasip olsun inşallah 🤗
Hayal95 femme_sans_defense Ben 4 seneye yakındır eleniyorum bu yarışmadan galiba kazansam benim için şok olur o kadar vahim durum🥺