HENNA1327 Elazığ’da Doktor Ebru Çevik Kavak’a giden var mı? Yarıyıl tatilinde orada olacağım bebeğimi bir aydık göremiyorum bu doktora gitmeyi düşünüyorum. Bazı doktorlar ilerleyen aylarda şimdiye kadar neredeydin tarzında davranıyor kendi hastaları olmadığım için. Sadece bir kez gideceğimden soruyorum tavrı nasıl olur?
HENNA1327 Evet gittim ben çok memnun kaldım. 25 dk boyunca bebeğime uzun uzun baktı tüm detayları net bir şekilde anlattı aklımda hiçbir soru işareti kalmadı. ☺️Keşke orada olmaya devam etseydim de sürekli kendisine kontrole gitseydim diyorum bazen.