Mrvsk1 Btcg sonucum 16 ocakta 61.66 çıktı kaç haftalık oluyor 🌹🥰 ve btcg artmısmıdır bura da ki kar yağışından dolayı hastaneye gidemiyoruz yollar kapalı çok merak ediyorum 🤲🏻
ezgi0901 Mrvsk1 canım 2 günde 2 katına çıkıyormuş değer, o şekilde hesaplayabilirsin. Yaklaşık 1500 e ulaştığında da 5 haftalık falan oluyor ve ultrasonda kese görünebiliyor bu şekilde hesap yapıp ona göre doktora gidebilirsin 🙏🏻 Hayırlı uğurlu olsunn
portakalcicegii Mrvsk1 16 ocakta adetinize kaç gün vardı acaba? Benim 54 çıktığında 4 gün vardı. Doktorum çok yeni olduğunu söylemişti. Keseyi bile görememiştik
Mrvsk1 ezgi0901 aaa evet canım öyle yaparım ınsallah ya birde son adet tarihimi girince bebek 7 haftalık gözüküyor ama kan sonucum da 3 haftalık bu nasıl oluyor hangisi doğru acaba?
ezgi0901 Mrvsk1 geç ya da erken döllenme falan olmuş olabilir sen doktora gittiğinde son adet tarihini söylersin, ultrasondaki gidişata göre doktor uygun haftayı söyler mutlaka canım
annesinin_beybisi Mrvsk1 7+1 sin ama gec döllenme olmuş sanırım biraz beklemen gerekicek kese için 😊 kan değerlerini 2 günde bir takip et doktorlar gec dollenmeden dolayi olumsuz konuşabilir fazla takilma😌
Mrvsk1 portakalcicegii adetimi geçmişti 1-2 hafta falan gerçi ben düzensiz adet oluyordum tam net bişeyde diyemem ki ama 9 Ocak gibi adet olmam lazım di öyle diyeyim
annesinin_beybisi Mrvsk1 yani kimyasal gebelik diyebilirler ya da 7. haftandasin simdi hem keseyi hem kalp atisini duymus olman gerekirdi diyebilirler onlara cok takilma beta 2 günde 2 katı arttigi sürece 😊
Mrvsk1 annesinin_beybisi ınsallah ya kan testi mi vermem lazım yani 🥰 Allah korusun kimyasal gebelik yaşasam kan gelmez mi yani kırmızı ?
annesinin_beybisi Mrvsk1 evet 2 gunde bir kan testi vermen lazim keseyi gorene kadar yani 3000 lere gelene kadar vericeksin en az %60 artmasi gerekiyor😊 kimyasal gebelik suan belli olmaz biraz zaman ilerleyince de olabjlir keseyi gormeden önce yapilan düşüklere kimyasal denir