Sinemmmonurr Perinatoloji bölümüne giden var mı aranızda? Risk olduğu İÇİN mi önlem kontrol İÇİN mi gittiniz. Doktor hanım oraya yönlendirdi ama önlem amaçlı dedi sizce bir sorun var mı önlem amaçlı da gidilebiliyor mu
Pembekurdele Sinemmmonurr perinatoloji de daha ayrintili bakiyolar daha uzmanlar risk varsa belirlenir. Ben de ikiz gebelik olduğu için perinatolojiye gittim.
ezgiyil Önlem amaçlı gidilmesi gerekiyor ondan sonra zaten bir risk olup olmadığı ortaya çıkıyor mutlaka görünmeniz gerekir 🤗
Hanife_ Sinemmmonurr bir kereliğine mı yönlendirdi devamlı mı benim gebelik şekerim var 33 ten sonra Dr perinatolojiye yönlendirdi artık burası takip ediyor