Zeyno36 Hanımlar merhaba ben 5 hafta 2 günlük taze bir gebeyim yerleşme kanamam olmadı? Herkeste olması gerek bi durum mu?
Edaymn Zeyno36 bende 5 hafta 2 günlük hamileyim bende de olmadı endişe etmeyin herkesin vücudu farklı olması gerekmiyor🥰
Mrvsk1 Zeyno36 merhabalar benım ilk önce pembe bi akıntı geldi sonra hep kahverengi akıntılar geldi btcg sonucum da 61.66 çıktı netten baktığıma göre 3 haftalık hamileyim daha doktora gidemedim yollar kapalı sizce normal mi hiç anlamıyorum ya
Zeyno36 portakalcicegii teşekkür ederim canım olunca stres olmayınca neden olmadı sıkıntı mı var diye stres ☺️
Edaymn Mrvsk1 gidebildiğin ilk an ver test tekrar o zaman allah korusun aksi birşey olursa zaten anlarsın
dezgi Zeyno36 merhaba canım bende 6 haftaya giriyorum bende de olmadı inş yarın da kontrol var kalp atışını duyarım 💕
Mrvsk1 Edaymn çok şükür 3 gündür leke gelmiyor da işte sonuçum yukseldi mi diye merak ediyorum ınsallah yukselmıstır ya 🙏🏻
Edaymn Mrvsk1 inşallah inşallah takipte kalın zaten 1 haftaya 10 güne belli olur kötü düşünmeyin iyi olsun☺️
Mrvsk1 Edaymn bisey daha soracağım ney belli olur 😌 ve nasıl anlaşılır yani ilk hamileliğim olacakta hiç bişey bilmiyorum 🤷🏼♀️
Edaymn Mrvsk1 yani kanama falan olursa şu 10 gün içinde yoğun olarak gelirse o belli eder hamileliğin gidişatını ama siz gidebildiğiniz ilk an gidin hemen ya doktora yada kan vermeye ☺️