20+4 iken kanamam oldu diye kontrole geldim doktorum düşük riskin var bu çocuk bugün yarın doğar dedi yatışım yapıldı 21+5 oldum daha birşey yok durumda ilerleme gerilemede yok sürekli kalkmadan yatıyorum böyle bir durumla karşılaşan yazabilir mi iyi ya da kötü yorum bekliyorum lütfen 🙏🙏