Hgmom1 benim 1.5 ayda düşmüştü. Doktorunuza güvenin ne zaman diyorsa doğrudur :) regl olmuyorsanız olmaya başladığınızda da anlayabilirsiniz. Doktorum bana 3 ay sonra gel demişti ilacı verdikten sonra. 2 ay sonra regl olmuştum oradan anlamıştım düştüğünü.