Medine94 Arkadaşlar 24+4 haftalık hamileyim ama hareketlerini hissedimiyorum tatlı yiyorum hiç hareket etmiyor yine de doktora gittim kalp sesi dinledi küçük birşey ile ama yine de korkuyorum yarın doktora gitcem birşey yoktur demi
1408 Medine94 ben de o haftalar da pek hissetmeyip doktora gitmiştim kalp atışı her şey normal di doktor da 30 haftaya kadar çok hissedilmemesi hissetmemen normal demişti ilk gebeliğim bir de
Eminedmr Medine94 yoktur Allah’ın izniyle büyüme ataklarında hareketsiz kalabiliyorlar tatlı yedikten sonra uzan dinlen biraz göbeğini okşa
gizzzy35 Medine94 Bende 25 haftaya girdim dün. Endişe etmeyin bence bir ediyor bir etmiyor. Benimde aynı şekilde
Duygu_12 Medine94 yoktur canım merak etme hemn hissedilecek diye bir şey yok kalp atişi dinlendiyse rahat ol kafaya takma habire düşünme sen rahat olunca mutlu olunca bebek hareketlerini hissettirecektit
Tazeanne0134 Medine94 ilk gebeliğin mi canım ilkse çok normal zaten damar atar gibi olur bağırsak hareketi gibi olur hoş 2.gebeliğin bile olsa aynı olur bende surda 2 gündür gündüz bile net hissetmeye başladım çünkü oğlumla oynamaktan uğraşmaktan anca yatağa girince hissediyorum oda her zaman değil
dugmeannesi Medine94 kuzuuum birazcık çikolata yer elini karnına koy uzan azıcık da durtukle bakalım tepki verecek mi ben ilk hickirigini hissetmiştim 🙊 korkulacak hiç bir şey yok bebeğiniz sana naz yapıyor belliki ❤ sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin rabbim ❤
Medine94 Herkese çok teşekkür ederim arkadaşlar ilk hamileliğim insan korkuyor valla hep kımıldasın tekme atsın istiyorum harekete başladı şuan iyiyiz😂😂