55Sevda_ Kırmızıyı gordum ignenin 17.gunu😏 Doktor 4.gun sabah 2 aksam 2 ,2 kutu klomen bitir 15. Veya 16.gun kontrole gel dedi ,üzgünüm tutumadi🥺tekrar baslayacak olan var mi benim gibi
minikmucizemmmmmm 55Sevda_ ben geçen ay klomen çatlatma iğnesi kullandım. Bu ayda femara kullandım dün iğne oldum
minigiminannesi03 55Sevda_ inşallah ama pek umudum.yok nedenini bilmiyorum içimde olumlu bir hiss yok